martes, octubre 18, 2005

MLA Style

Sempre escric coses que faig, amics, viatges... però en esta entrada parlaré de un treballet que he hagut de fer.

El tema era "Self and Country", havia de parlar de mi, com sóc, un poc de la meua vida passada present i futura... i del meu país... Burriana? Valencian Country? Spain? Bé, al final de tot un poc. El meu Research Paper es va titular Spain is different, en referència a les diferències entre Espanya i la resta del món i les diferències culturals internes. Vaig explicar coses sobre 'rojos separatistas' que volen desmembrar el estat i eixes coses tan particular que tenim.

Vam fer el treball ara fa un mes, i el professor ens el va tornar en coses que corregir. A banda d'ampliar un poc algunes cosetes, em va dir que havia de seguir el MLA Style!!! A alguns vos sonarà, APA style, Chicago Manual... són com unes directrius per a fer un research paper, una investigació, un treball per a classe... En definitiva, per a fer-ho curt: normes d'ús de la negreta, subratllat, cursiva, manera de titular, com ha de ser la portada (centrada, amb el titol en el primer terç de la fulla, el teu nom precedit per by...), etc.
Però el més important: com citar la bibliografia! Ací li donen molta importància a ixes coses, a la forma (també al contingut), però la forma és de vital importància. T'obliguen a seguir MLA Style, o APA, o Chicago Manual...

En fí, que ací no deixe d'apendre coses cada dia, i estic feliç d'això!

Vos deixe en una frase del meu treball: "...since last August 2005, Spain is the fourth country in the world where homosexuals can get married and adopt child with the same rights as heterosexual couples..." I el professor em va preguntar que qué pensava Bush d'això. Inmediatament l'altra xica espanyola i jo li vam respondre 'We don't mind!'

1 comentario:

Anónimo dijo...

IÉEEEEEEEEEEEEEEEEE REBONICO!!!Q pasa burrianero de les amèriques?acabe de vore la teua foto en la bandera, el que pense t'ho diré quan vingues a la teua única i vertadera nació: BORRIANA.Ja he vist que pareixes Willy Fogg d'aventures pel món mundial,escolta espere que hages fet fotos als gratacels de Nova York per a que jo les veja quan tornes per ací.Espere que t'ho estigues passant d'allò més bé i que veges tot el que pugues i aprengues molt que el món es molt gran i té cultures molt diferents.Per ací tt va com sempre, per si no t'ho han dit ja, he de dir-te que ja sóc llicenciat i que vaig a fer el doctorat.Açò t'ho escric des de flamant nou ordinador portàtil de Jaime, estic ací en Lidia que t'envia records. Estem al pis de Lidia i Silvia a València.Bo xic q aci crec que no cabran moltes més lletres. Ale, que vaja bé i jamolavorem.Besets de Jaime,Silvia,Lidia i meus.