jueves, abril 13, 2006

Ja és primavera a Etown!

Malgrat que desembre va ser terriblement fred i que gener i febrer va tindre dies de prou de fred i neu, la primavera ha arribat a este xicotet poblet del condat de Lancaster a Pennsylvania. Els arbres ja asomen les primeres fulles, hi ha un arbre que és tot flor ja, el sol es pon a les 7.30 pm, i la jaqueta ens la deixem a casa.
La fenia a classe, però, no és tan primaveral, el fi de curs s'aproxima i això es nota. Treballs, assajos, tarees en grup... ens obliguen a tancar-nos a la biblioteca o a casa. Mentre, el sol brilla i els pardalets canten.

Però ahir em vaig cansar, i vaig anar a passetjar amb ulleres de sol posades i un polo en la mà. El passeig va acabar en uns columpios de un parc d'Elizabethtown. Una vesprada molt senzilla però que em va fer feliç.

No sé si alguns recordaran aquella entrada al bloc que vaig fer sobre el cap de setmana d'Acció de Gràcies, en ella ficava dos termòmetres que indicaven la temperatura d'Elizabethtown i de Vernon. Va ser una entrada amb molt d'èxit i que va provocar molts comentaris. A veure si la instal·lació de nou del termòmetre anima a la gent.

Click for Elizabethtown, Pennsylvania Forecast

I ja de passada, ja que éste és un temps molt pascuero, que feu a Pasqua? On pegueu? Teniu tots pasqüera i/o pasqüero?

3 comentarios:

Anónimo dijo...

wapet!!cm va la primavera?alterao perdio?yo ya de holidays..now, en Tafallako y demà tiro pa Hondarribia y la parte vascofrancesa, la cosa pinta way, pero tó muy rural, ya veremos si me amoldo..txapela a cuesta y arreando..jeje, pero por lo demás tó mu bien, a ti:solo decirte que disfrutes muchisimo lo que te keda, hay que saborear cada segundo, ademas no sé si ya estara albert por alla y estaras mas arropao..XARREM PROMPTE,TXIKI!molts, molts besetsssss!!!!!

Josep Maria dijo...

Hey!! Buenos planes de pasqua... Aunque no me has dicho quien es tu pasqüero!! Aunque por el destino de tu pascua.... creo que lo adivino.
Un besito muy fuerte, ya queda menos para nuestros "cafés" (que son grandes batidos de chocolate) en el Frau!!!

Anónimo dijo...

Hola!! International pasqüero!! Jo a pasqüa res, a ahorrar que ja casi ens donen el pis, ja l'hem vist i està molt bé...ja et convidaré quan vingues i tinga les claus!!
Per al pont de maig (May Day) ens anem a un hotelet rural al costat de Villahermosa del rio, espere desconectar i gaudir de la companyia del meu pasqüero..que no cal dir qui es no?? jejeje
Un besset enorme i espere que alguna volta puga estar en eixos "cafés" amb Albatxu i així ens ensenyes les fotos i contes aventuretes...per cert, jo el café....de fresa!! val? ;)