martes, diciembre 06, 2005

Al final... la neu!

Vos dia que podria caber la possibilitat que nevara, no? Pues bé, el dia que vam moure cap a Vernon, NJ va nevar per la nit. A Elizabethtown també va nevar un poc.
Però bé, la neu se'n va anar i jo no la vaig vore, ja que quan vaig tornar del pont de Thanksgiving ja no estava. El dissabte, en canvi, allà les 11 de la nit (mentre teniem una "festa japonesa", amb cervessa del país nipó inclosa) es va ficar a nevar, i menuda nevada! Va estar tota la nit nevant i la neu va quallar. A les 12 es va declarar la guerra en l'aparcament de darrere de ma casa i ens vam caçar a boles de neu. En total unes dues hores llançant boles de neu, perseguint-nos, ficant neu dins de calçotets... Entre bola i bola em vaig enrecordar dels meus amics, com podeu vore en la foto.


La veritat és que va ser molt bonic que nevara i vam disfrutar com xiquets!
Com podeu imaginar, i vore en l'estació meterològica que vaig posar, ací comença a fer un fred que pela, pero en fí, crec que estic acostumant-me un poc.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Molt bonico xiquet! Me'n vaig a dormir que estic cansaet. Ens veiem prompte.