domingo, diciembre 11, 2005

200 visites!!!

Eiiii! Moltes gràcies a tots!!! En menys de dos mesos que vaig ficar estadísitiques al bloc, s'han contat dos-centes visites! Veig que l'objectiu del bloc està cobert: pretenia ser un passatemps per a mi (ho ha sigut) i un altre per a la gent que ho volguera, i a més fer saber el que visc per ací. Així que jo content.

A continació, ficaré coses curioses de les estadístiques de la web:
-Visites des del 3 de novembre: 202 (per a ser sincers, dir que 28 han sigut meues)
-Visites per proveïdor d'Internet:
Telefònica ----45
Activanet -----22
Jazznet -------15
Ono -----------11
UJI ------------ 5
-Rècord de visites: 6 de desembre (dia de la Constitució, 17 visites).
-Països que visiten la pàgina (hi ha coses curioses): Espanya, EUA, França, Austràlia, Brasil, Perú, Malaysia i Índia...
-Per exploradors d'Internet: 64.38 % Internet Explorer, 34.5% Firefox, 0.78% Safari/Konqueror.
-Buscadors: 4 persones han buscat la pàgina en Google, 1 amb el buscador MSN.

Bé, també cal afegir el premi a la persona que ha sabut trasmetre la seua passió per la lectura d'este bloc. Ha fet més comentaris que ningú, i se poden certificar vàries visites. OJO! No estic dient que hi haja gent que no l'haja visitat tant, estic dient que ha fet més comments. A més, és una molt bona escusa per a ficar esta foto.

El copyright d'esta foto pertany a Bachero, qui va titular esta foto com "El negre de corrupción en Miami". Un aplaudiment per al visitant honorífic del Fall Semester!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ei! Que quede clar que el premi NO és la excusa per a posar la foto. El motiu del premi és la teua perseverància en la lectura i participació d'este bloc.
Vale que és la foto més parida teua que tinc al meu abast i que crec que ha de ser compartida per tots!